Jak nejlépe prodat svůj produkt?

Říkáte si, že jste již za svůj podnikatelský život viděli a slyšeli stovky tipů a rad na to, jak být dobrým prodejcem? Přijde vám, že slovo obchodník a prodej je v České republice nadužívané? Nejste rozhodně sami, kdo si to myslí.
V tomto případě vám nebudeme radit žádné otřepané obchodnické fráze ani způsoby neverbální komunikace, kterými zmanipulujete své potenciální zákazníky ke koupi vašich produktů. Jdeme mnohem férovější cestou, která neobsahuje žádnou přetvářku, naopak vám poskytuje mnoho možností pro sebeprezentaci, kreativitu a originální tvůrčí práci.
žena na schůzce

Jak to udělat, ptáte se? Jak být dobrým prodejcem kvalitních produktů a zároveň nemazat zákazníkům med kolem úst? Navrhujeme pár prostředků, které si můžete probrat s vašimi obchodníky, ale i s lidmi, kteří budou vytvářet obsah vašeho portfolia, což mohou být například různé SEO firmy.

podání ruky

  • O vašem produktu toho víte bezpochyby nejvíce právě vy. Musíte si tedy dopředu promyslet, v čem je jedinečný a co všechno umožňuje. Pokud máte produktů více, rozdělte si je na jednotlivé druhy nebo skupiny a zaměřte se na ně odděleně, abyste měli ve svém portfoliu potřebný přehled.
  • Po tom, co už víte, co vlastně lidem prodáváte, nebojte se o svých produktech psát. Nechte si například firmou na SEO vytvořit reklamní články, které se budou objevovat ve vyhledávání zdánlivě obecné skupiny všemožného zboží, které budou na internetu poptávat vaši budoucí zákazníci. Články musí pro ně mít nějakou informační hodnotu a zároveň je musí přitáhnout na vaše webové stránky.
  • Co se zákazníky po tom, když na vaše stránky zavítají? Je potřeba mít neustálý přehled o tom, kdo si vaše portfolio prohlížel. Na stránkách je nezbytné mít funkci určenou pro okamžité kontaktování těchto lidí a nabídnutí online podpory při výběru na vašem e-shopu. Po tom, co u vás nakoupí, zašlete jim dotazník spokojenosti – z jeho výsledků pak můžete těžit dlouhodobě a neustále vylepšovat své služby.